Βοήθεια

Εγγύηση των προϊόντων
Η απόδειξη αγοράς των προϊόντων είναι και η εγγύηση τους οπότε καλό θα ήταν να την κρατήσετε. Εάν τυχόν την χάσετε επικοινωνήστε με το κατάστημα μας για να επανεκτυπώσουμε την απόδειξη και να σας την στείλουμε με φαξ. Όλα τα προϊόντα μας έχουν συνήθως δύο χρόνια εγγύηση από τις επίσημες ελληνικές αντιπροσωπείες.

Κατά πόσο οι πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι αξιόπιστες
Οι πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι 100% αξιόπιστες καθώς στην SHOPON εκθέτουμε προϊόντα που ήδη υπάρχουν στην αποθήκη και είναι έτοιμα προς πώληση και αποστολή σε όλη την Ελλάδα αμέσως

Πώς μπορώ να βρω τεχνικές πληροφορίες για ένα προϊόν
Σε κάθε σελίδα προϊόντος υπάρχει μια καρτέλα που αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηρίστηκα του συγκεκριμένου προϊόντος 

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που οι τιμές αυξομειωθούν μετά το πέρας της παραγγελίας
Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει τρόπο αποστολής-πληρωμής και επιβεβαιωθεί η παραγγελία δεν υπάρχει θέμα με την περίπτωση αυξομείωσης των τιμών. Δηλαδή η τιμή έχει κλείσει την ώρα που ο πελάτης την επιβεβαιώνει. Δεν μπορεί ο πελάτης να αποζημιωθεί εάν πέσει η τιμή όπως και η SHOPON δεν μπορεί να απαιτήσει χρήματα εάν ανέβει η τιμή

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνεται το προϊόν
Από την στιγμή που επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας αυτή θα επεξεργαστεί και την επόμενη ημέρα θα σταλεί με courier. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν από την στιγμή που δώσετε την παραγγελία θα το έχετε μέσα σε 2-3 εργάσιμες ημέρες στην πόρτα σας

Άρνηση παραλαβής
Μπορείτε να αρνηθείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SHOPON έτσι ώστε να μας ενημερώσετε για τους λόγους για τους οποίους δεν κάνατε την παραλαβή 

Στην διάρκεια της παραλαβής θα πρέπει
Να ελέγξετε το δέμα για τυχόν χτυπήματα στην συσκευασία και επίσης την γενική κατάσταση του δέματος